Tuesday, October 13, 2009

Those were the days..


Sejak sign up FB, ada jugak search kawan2 masa primary dulu. Most of them, saya masih ingat nama mereka. At last, macam frust jer. Tak jumpa. Kalau kawan2 masa secondary, tak payah cakaplah. Kitorang memanglah sangat true/sincere in friendship. We still hang out from time to time. Dah macam siblings gayanya. Sampai hari ni still keep in touch.


Tapi, cerita kawan2 primary nih lain sikit. Yelah, almost 16 years tinggalkan sekolah. Ada yang cuma sempat berkawan masa standard 1 & 2, lepas tu dah pindah JB. Ingat tak ingat sangatlah muka dorang kan. Tadika kat JB, lepas tu sekolah kat kampung pulak, then baru stay JB semula. Walaupun macam orang nomad, saya ramai kawan2 and still, ada beberapa nama yang masih saya ingat sampai sekarang.

So, baru2 ni kami jejak kasih dalam FB. Sangat tak sangka, dorang still ingat sehh. Siap ingat full name saya okkayy. Awesome! Seorang classmate masa standard 1 pun ada add, kelmarin. Dorang memang true friends lah, I loikkee! :) Masing2 dah sukses... alhamdulillah. Pretty2 semuanya. Hehe.

Jadi, kepada ORANG yang kata saya miskin kawan tuh --> saya mahu senyum seindah2nya... sbb saya sangat happy dengan life saya surrounded with FRIENDS... dan saya tetap suka menjadi diri sendiri! :)


Owh, ini gambar masa standard 6 @ SRK Larkin(2), JB. Saya ingat hampir semua nama2 classmate dan cikgu2 saya. Termasuk yang takde dalam gambar. Sorry to Fauziaton sbb gambar nih dah rosak sikit ~ terpaksa merosakkan wajahnya yang comel...


NOTE:
A friend is a GIFT, we give to ourselve! PS: I love them all! :)


4 comments:

ZuanTion Speaks said...

so true.. so true!

♥ SuGuS ♥ said...

bro, wut bout a pre-gathering? mcm dah ramai jer kat FB tu kan.. :)

ZuanTion Speaks said...

haha.. pape pun next year la.. right now my wife anytime nak deliver. so tak berapa nak free.

Unknown said...

Salam.. fb baru awak ape ye? Mcm dah x nmpk sekarang.. awak ape khabar..?