Tuesday, July 14, 2009

Lullaby


suddenly I think of you
suddenly you're everywhere
as I wake and as I sleep
suddenly I dare to dream

suddenly I sing of you
suddenly againts all odds
found myself crossing the line
suddenly I become blind


suddenly I miss you when I'm not supposed to
and I'm afraid of losing something that's not even mine
namun aku terlewat menyedarimu
dan cinta terlewat melewati kita

suddenly cinta tiba lewat...


"Suddenly Lewat" by Wani Ardy


Lagu Wani Ardy nih is one of my recent lullaby setiap malam sebelum mata betul2 terpejam lena, sebelum mimpi bergantian meninggalkan realiti.

Entah sebab wording dia sangat besh (my personal thought) atau entah sebab perkataan2 tu mengejek diri sendiri, pun masih kurang pasti.

Tapi, yang pasti lagu nih bagi semacam spirit. Kadang2.

Yep, suddenly I dare to dream. And, suddenly I become blind.

Thanks, Wani Ardy.
Nice piece.


Ps: Well, darling... dunia KITA beza!

No comments: