Friday, May 09, 2008

Gone Baby Gone


EPILOG
Terasa masa itu menjengah lagi. Dan, lagu ini seperti sengaja mendera hati yang lemah. Tetap bernyanyi dan tak mahu pergi. Sekali lagi, kelopak kecil ternyata tak mampu bertahan menyimpan titisan lara yang akhirnya berderaian jua. Masa itu tak mungkin terpadam walaupun ia terus meninggalkan. Dan walau payah, hati ini tak akan terus dibiarkan mati...

Semua Tentang Kita by Peterpan
Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Untuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka, saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

6 comments:

mesin.taip said...

mesti ko trus teringat kenangan tangan ko kena pegang ngan mamat indon tu kan?? hahaha

♥ SuGuS ♥ said...

haha... pehal plak aku nak ingat mamat indon tuh?

ke ko yg takleh lupa ketebalan + keharuman rambut member2 indon ko tuh? wakaka...

Unknown said...

mamat indon?
gue bkn mamat indon sih...
gua org malaysia sih....
cuma gua kaget mau gula2 sugus sih...

♥ SuGuS ♥ said...

hi faizhensem.. :)

hehe..xkira la org mana pun..yang penting hensem..hahaha..

neway, thanx sbb visit page yg ntahpape nih..

:)

molldanny said...

Hensem kerrr???
(yang ternak ayam laga tu ker?)

harharharrrr :)

♥ SuGuS ♥ said...

bertenang yer kak molee yg cute katanyer.. hehe..

maksud gue di sini... sesapa sajer yg rasa hensem yer.. diulangi, sesapa sajer.. xkira la dari mana yer..

if ayam tu yg hensem pun ok jer... harharharharun... :)